✔ تخســــــــــــــــــــᓄ ✔



╭∩╮(︶︿︶) دخیــــ تخســـ ╭∩╮

†◀میــ ـخوای جُلــ ــوم وایســ ــی وَلـ ــی پاهــ ـات شُـــ ـلهـ ⚠ ِحرفـ ـاتو جُــلو روم بِــ ــزَن اگـ ـِـه لاپـــات پُــ ـره▶†

✔ تخســــــــــــــــــــᓄ ✔

 


سَمتِــ ـ ـ مَنـ ـ ــ نَيا کهـ اعصابـِـ ـ ــ مَنـــ زيرهـ دِرَختـِـ ـ ـ

 

 

آلبالو گُمــ ـ شُده



☆★دُرسته هیچے نیستَم★☆ ♚ وَلــــــے یه سَـــــــــــــربازه تُـــخــــــــسَـــــــم کـــــه

بـــــے بـــــے چیه؟✘ ◇◆◇آس و شاهِشَم آدَم حساب نَکردَم◇◆◇ ☜تو که دیگه جایه خود دارى

 

همــه دنیـــا ب کامشونـــه  
مــــــا کیــــر دنیــا به کاممــونـــــه



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت22:24---17 شهريور 1394
سلام اجی جوووووووون من از مشهد برگشتم .
بازم گل کاشتی دختر لایککککککککک


Mr_khAtAr
ساعت13:03---17 شهريور 1394
وبت حرف نداره عالیه

pooya
ساعت20:46---15 شهريور 1394
سلام مرسی که به من سر میزنی
من کم میام اینجا
ببخشید که دیر به دیر جوابتو میدم


samaneh
ساعت11:39---15 شهريور 1394
یــــــــه روز یــــه جا شایـــــ×ــــد همیـــن نزدیــــکی

دلــــ×ــــت می خــــــواد برگردیــــــــــ....

بـــــه گذشـــــ3>ـــــتت

همــــــــون جایی که بـــــدون مشکل مــــی خندیدی

کــــه اون لکــــه ای کـــه باعث شــــده خنــــ×ــــده از رو لبات بیــــوفته رو پاکـــــــ> کنــــی

بعضـــــــی وقتا لعـــــنت می فرســــتی

به اون روزایــــــــی

که آرزوی بزرگــــــــــ× بودن رو داشـــــــتی

آرزوی تنـــــ×ـــــها بیرون رفتــــــــن

آرزوی مستقـــ×ـــل بودن

یه وقتـــــایی شاید دلــــــت می خــــواد

یه غریبـــــــه شایــــــدم یـــه مـــــ×ـــــادر

بیـــــــــاد بشینه کنـــــــــارت بزنــــــه رو شونــــــت بگه چـــــــ×ــــرا تو هَمـــــی؟؟؟؟

یه غریبـــــه شایدم بـــه مـــــ×ــــادر دلش به حــــال آروم بودنــــت بسوزه

گـــاهی شایــــد فقطـــــ برای یـــکــــــ ثانیــــه دوستــــــــ× داری یکــــی نگرانــــت باشـــــه

امــــا نــــ×ــــه تظــــاهری

گاهـــی شایــــ×ـــد دوسـت داری خــودتم از ایــن تظاهــر بــــه عــآلــی بودن دست برداری


tamanna
ساعت13:27---14 شهريور 1394
واقعا مسخرس...
.
.
.
.
.
.
.
طرف از تو کلاهش خرگوش در میاره اونوقت من نمیتونم یه الاغ رو از تو فکرم دربیارم !!!!
والااااااا :
نخند موضو ع کاملا احساسیه


×پرنسس باباجونم×
ساعت11:55---14 شهريور 1394
ابراهیم نیستم
اما غرورم را قربانی کسی کردم که
ارزشش کمتر از گوسفند بود …


tamanna
ساعت11:31---14 شهريور 1394
✘❂↶ دَلٰـــــْـیلِٰ اٰینْکــٰـهـ مــَʘ͜͡ʘــنْ

[ســــــــٰـایلنتـْــــــَـم


samaneh
ساعت11:16---14 شهريور 1394
میگن سخت نگیر....
اگه اسون بگیرمش که میپره میره...
واونوقت من میمونم وتنهایی ام


abbas
ساعت9:57---14 شهريور 1394
مـن به خودم افتخار ميکنم....
من نميــــــــــگم بيخيال بعضيا پيش به سوي بعديا..

نميگم بيخــــــــــيال بعديا بخاطره بعضيا...

من ميگم "خاک تو سر بعضيا....

"برن ب درک " بعــــــــــديا.....

شــــــــــرمنده اگـــــہ خـــــوبـــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






21:12|Ŧคtє๓є|



Mr.skull